Thursday 28 June 2012

Cheritaku ツ

Assalammualaikum,

Hye.Ini Blogger pertama saya.Jadi kalau saya tak taww jgn marah.

Sepatutnya blog nihh dah siap tapi 'kawan' saya mungkir janji.


Saya sangat benci dye.Bile saya chat dgn dye kt FB,buad bodo je.


Aku betulx2 menyesal.Penipu !Tapi tak pe skrng aku sendiri edit.

Tak payah nk suruh sapex2 dah.Cantik ke blog aku nihh? Tak?

Memang tak cantik sebab orng yg tak pakar yg edit.Ermmmm.

Saya harap korang tak sombong.Marilah berkawan dgn budak nihh.

Jom kita buad GA samex2 nk?Itu yg saya teringin nk buad dgn kwn.

Tapi tak de kawan yg nk tolong.Sape nk tolong?Jom tolong.Heheh.

Banyak sangat kan aku nihh membebel? Oke Finee! Kite jumpe lagi.


Goodbye :) I love you all. See you soon.

No comments:

Post a Comment

Hye.Assalammualaikum :)

Sayya budak yg tak hebat.Korang sume blog hebat-2.
Korang nk taww sayya suka sape tak?Nak?Jangan harap akn taww.
Oke lhaa :D Syang semuanya.