Saturday, 30 June 2012

Shawl =_=

               Assalammualaikum

Hye.Dah tngk DP saya?Cantek?Pelik ke kalau saya pakai Shawl?

First Time taww saya pakai shawl.Sebelum nihh klau pkai tk jdi.

Tapi hari nihh pakai jadi lhaa plak.Hihih :DSeronok terlebih?

Yerp!Of course saya seronok.First Time lhaa katekn.

Btw,korang pandai pakai shawl tak?Pandai?Ape kate...

Ape kate saya buad contest shawl?Nak tak?Ermm.Nak?

Kalau nk comment lhaa yer.Saya cume buad keputusan jer.

Jadi sape yg nk je lhaa.Sape yg tak nk dok diam-2.

Tak payah bising-2 nohh.Shawl saya ada bnyak lhaa jugak.

Shawl korang bnyk tak?Nak tngk!Hantar gmbr shawl korang.

Shawl bintik-2 nihh lhaa slh satu yg saya syng.

Jgn curi taww nnti saya report polis. Eleh~

Setakat shawl tuhh p0n nk report ke?Mesti korang ckp cm tuhh.

Memang p0n tapi saya suka shawl tuhh.Bintik sana,Bintik sini.

Hahah :D Panjang kan saya bercerita hari nihh? Cukup dh ke?

Cukup lhaa tu kan?Nanti saya akan cerita yg lgi menarik.

Jgn lupa untuk tunggu saya.Oke lhaa. Twink Twink :)


Goodbye :)See you soon.Don't forget me pleazz. 

No comments:

Post a Comment

Hye.Assalammualaikum :)

Sayya budak yg tak hebat.Korang sume blog hebat-2.
Korang nk taww sayya suka sape tak?Nak?Jangan harap akn taww.
Oke lhaa :D Syang semuanya.